Polityki firmy
Przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe Malwo stosuje m.in. politykę antymobbingową i antykorupcyjną. Stawiamy na najwyższą jakość naszych produktów oraz usług. Wszystkie oferowane przez nas artykuły są starannie wybierane, aby spełniały oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Zawsze dbamy o to, aby oferować produkty wykonane z trwałych i bezpiecznych materiałów, które zapewnią długotrwałą satysfakcję użytkowania. Każdy etap naszej działalności, od zamówienia po dostawę, jest kontrolowany, aby zapewnić pełną satysfakcję naszych klientów.
Polityka obsługi klienta
W Malwo klient jest zawsze na pierwszym miejscu. Oferujemy wsparcie na każdym etapie zakupów – od doradztwa przy wyborze produktów, przez sprawną realizację zamówień, po obsługę posprzedażową. Nasz zespół jest zawsze dostępny, aby odpowiadać na pytania i rozwiązywać ewentualne problemy. Gwarantujemy szybki i łatwy kontakt, zarówno telefoniczny, jak i mailowy.
Polityka ochrony danych osobowych
W Malwo priorytetem jest ochrona danych osobowych naszych klientów. Wszelkie informacje przekazywane nam podczas procesu zamówienia są chronione zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO. Dane są wykorzystywane wyłącznie do celów realizacji zamówień oraz kontaktu z klientami w ramach obsługi zamówień i reklamacji. Nie udostępniamy danych osobowych osobom trzecim bez zgody klienta.
Polityka cenowa
Nasze ceny są konkurencyjne i transparentne. Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymywali produkty o doskonałej jakości w przystępnych cenach. Nasza polityka cenowa zakłada uczciwość i przejrzystość – nie ukrywamy żadnych kosztów, a klient zawsze wie, za co płaci.